Szkolenia dla kadry zarządczej i pracowników niższego szczebla – polityka bezpieczeństwa, prawa dostępu do danych, użytkowanie aplikacji.
sprzedaż sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dostosowanie zaplecza IT – kompleksowa obsługa sprzedażowa, w tym symulacja przed wdrożeniem i wdrożeniowa – skuteczna implementacja nowych usług (aplikacje serwerowe, narzędzia komunikacji – VoIP, wideokonferencje, systemy SMS, systemy pocztowe oparte na Exchange Server 2010).
Budowa i modernizacja sieci WiFi – budowa nowych sieci, modernizacja i optymalizacja istniejącej sieci.
Proponowanie zmian optymalizacyjnych w infrastrukturze IT.
Rozwiązywanie bieżących problemów.
Instalowanie nowych aplikacji.
Ustalanie praw dostępu.
Monitorowanie bezpieczeństwa sieci, aplikacji i danych, w tym:
Ochrona sieci – kontrola i ograniczenie dostępu do wybranych usług sieciowych, autoryzacja połączeń, filtrowanie ruchu sieciowego, blokowanie działania aplikacji niebezpiecznych lub obciążających sieć.
Backup – archiwizacja danych za pomocą automatycznego zapisu, przygotowanie kopii bezpieczeństwa pozwalających na sprawne powrócenie do pełnej funkcjonalności systemu po awarii, zarządzanie pamięcią masową.
Projektowanie
Projektowanie sieci WiFi.
Modelowanie, wdrożenie i walidacja poziomu bezpieczeństwa w sieciach.
Tworzenie specjalistycznych systemów uwierzytelniania osób korzystających z sieci, celem ochrony przed nieuprawnionym dostępem.